ABSOLUT VODKA  dă startul unui Business Game internațional pentru cei deștepți

Începând cu 15 Octombrie studenții si masteranzii pasionați de branding, strategie, digital ori creație se pot înscrie în Business Game-ul ce are ca miză un internship într-una dintre companiile Pernod Ricard. Cea mai bună echipă din România va ajunge la Paris, unde se va desfășura finala internațională între 13 țări din lume.

București, 15 Octombrie 2012. ABSOLUT VODKA, unul dintre cele mai puternice brand-uri ale Pernod Ricard, dă startul unui business game creativ  pentru tinerii studenți cu spirit antreprenorial.  ”Spirits of Entrepreneurs”  este competiția destinată studenților din ani terminali sau masteranzilor, pasionați de  branding, strategie, digital, creație, din 13 tari din lume printre care și Romania.  Începând cu 15 Octombrie 2012, echipe formate din 3 participanți se vor putea înscrie în competiție. Astfel, echipa câștigătoare va primi ca premiu o excursie de 5 zile la Paris unde se va desfășura finala internațională din  martie 2013. Cea mai buna echipa dintre cele 13 participante va fi premiată cu un internship într-una din companiile Pernod Ricard.

”Spirits of Entrepreneurs” promite, pe lângă marele premiu, experiența unui ”joc de afaceri” real, în care vor avea la dispozitie atenția și interacțiunea cu  reprezentanți de marketing, comunicare, digital și planning. Firește, provocarea cea mare este internship-ul oferit de Pernod Ricard, însă suntem convinși  că participarea in competitie va fi o experiență inedită pentru fiecare înscris. Suntem nerăbdători să vedem primele filme de prezentare ale echipelor și teribil de încântați de intreg proiectul! delcară Nicoleta Dumitrascu, Brand Manager ABSOLUT VODKA.

În primul nivel al ”jocului”, studenții pasionați, pentru care mixul de creativitate, strategie și branding se integrează perfect în lumea digitală, sunt invitați să-și formeze echipa și să se înscrie pe Website-ul competiției. Selecția echipelor se va face în baza unui film  de prezentare a echipei pornind de la afirmația:  ”Să faci lucrurile diferit duce către ceva excepțional”, după ce fiecare echipă va raspunde corect la cel puțin 80% dintr-un set de 10 întrebări despre istoria și valorile Pernod Ricard. Cel de-al doilea nivel constă în selecționarea celor mai bune 15 echipe. Acestea vor avea la dispozitie 3 săptămâni, precum și informațiile și indicațiile necesare pentru a dezvolta o idee digitală inovatoare pentru brandul ABSOLUT VODKA și a încerca să o „vândă” printr-un business case. Proiectele vor fi evaluate de către comisie, astfel încât cele mai bune 3 vor  merge mai departe catre etapa finală  – nivelul 3 al jocului.

Aflate la aceeași linie de start, acele trei echipe vor trebui să-și îmbunătățească prezentările conform indicațiilor juriului, astfel încât cea mai bună echipă va primi ca premiu o excursie de 5 zile la Paris (4 nopți), bineînțeles, cu participarea la finala internațională. Aici, tinerii români se vor întâlni cu echipele câștigătoare din celelalte 12 țări participante: Cehia, Germania, Grecia, Italia, Olanda, Polonia, Rusia, Africa de Sud, Spania, Suedia, Elveție, Marea Birtanie.

Echipa câștigătoare internațional va avea ocazia să experimenteze un internship într-una din companiile Pernod Ricard din lume.

Toți participanții sunt rugați să citească cu atenție regulamentul Business Game-ului disponibil pe pagina de facebook ABSOLUT Romania,  precum și termenii&condițiile competiției, pe site-ul www.spiritsofentrepreneurs.com. Pentru neclarități sau întrebări suplimentare participanții la faza locală au la dispoziție adresa de mail: business-game@g2.com.

ABSOLUT s-a alăturat în luna septembrie 2008 celor 37 de mărci din portofoliul Pernod Ricard România, prin achiziţionarea companiei suedeze Vin & Sprit, producătorul mărcii ABSOLUT. Pernod Ricard a devenit, astfel, lider al categoriei imported vodka pe piața din România. Compania franceză Pernod Ricard este co-lider la nivel mondial în producția şi distribuția de băuturi spirtoase şi vinuri, având în portofoliu mărci de prestigiu precum Ricard, ABSOLUT, Ballantine’s, Chivas Regal, Jameson, The Glenlivet, Queen Anne, Beefeater, Wyborowa, Havana Club, Malibu, Martell, G.H. Mumm, Perrier-Jouët şi Jacob’s Creek. Pernod Ricard este lider pe piaţa de băuturi alcoolice importate din România.


 
ABSOLUT VODKA  dă startul unui Business Game internațional pentru cei deștepți




Daca ti-a placut acest articol nu uita sa te abonezi la feedul RSS!

0 Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*