Ce trebuie sa mananci in 2012

1.  Spirulina– este o algă plină de fier şi vitamina B12, ambele indicate în stările de oboseală. De asemenea, spirulina conţine de 2 ori mai multă vitamina A decât morcovii şi este indicată în tratarea simptomelor menopauzei şi osteoporozei..

2. Usturoiul negru– este obţinut printr-un proces de fermentare care durează o lună. Acesta este mai dulce şi nu lasă un gust la fel de puternic în gură ca usturoiul normal. Usturoiul negru conţine antioxidanti şi s-alicisteină, care previne apariţia cancerului.

3. Ceaiul Twig– este făcut din tulpinile unei plante numite Kukicha. Acest ceai este un remediu excelent pentru balonare şi pentru întărirea sistemului imunitar

4. Anghinarea de Ierusalim- este o sursă bogată în fier şi antioxidanti. Spre deosebire de cea obişnuită, anghinarea de Ierusalim are un conţinut mai crescut de nutrienţi, previne oboseala şi menţine sănătatea metabolismului.

5. Seminţele de cânepă– sunt o sursă excelentă de Omega 3, indicat pentru calmarea durerilor şi îmbunătăţirea metabolismului.

6. Fasolea Adzuki– conţine mai multe proteine şi mai puţină grăsime decât oricare alt produs. Fasolea Adzuki conţine cantităţi mari de potasiu care ajută la prevenirea bolilor de inimă şi de circulaţie.

 

 


 
Ce trebuie sa mananci in 2012




Daca ti-a placut acest articol nu uita sa te abonezi la feedul RSS!

Tags:
0 Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*