Comportamentul în întreprindere defineşte „partea vizibilă”, respectiv expresia identităţii firmei privită prin prisma comportamentului managerilor şi a celorlalţi salariaţi. Aceasta reflectă calitatea reală a filozofiei întreprinderii şi etapa atinsă de procesul de implementare a acesteia, a principiilor de conducere şi organizare structurală şi procesuală în activitatea curentă a întreprinderii.
În cazul dimensiunii „comportament” apare problema formulării, într-o aşa manieră a principiilor întreprinderii, încât personalul şi clienţii să se poată orienta în funcţie de acesta. Important este ca aceste principii să fie formulate concis şi clar, şi să poată fi uşor normate. Comportamentul în întreprindere oferă informaţii referitoare la climatul din întreprindere, la motivare, la sentimentul de apartenenţă la grup al personalului şi la competenţa de specialitate şi socială a acestuia. În exterior comportamentul din întreprindere poate fi observat în cadrul manifestărilor expoziţionale, interviurilor în presă, întâlnirilor cu clienţii, convorbirilor telefonice ş.a. şi are un efect semnificativ asupra


 
Comportamentul  în  întreprindere




Daca ti-a placut acest articol nu uita sa te abonezi la feedul RSS!

0 Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*