Cum sa iti construiesti un brand pentru afacerea ta

Unul dintre marile atuuri ale afacerii tale este dezvoltarea unui brand puternic, si nu ne referim doar la o emblema sau logo.

Un brand reprezinta punctual culminant al ceea ce esti, al aspectelor prin care te diferentiezi de concurenti dar si a motivatiei care ii face pe parteneri sa te aleaga pe tine.

Chiar daca ai o companie cu ceva experienta sau te afli abia la inceput de drum, brand-ul are un mare impact de fiecare data, pentru ca inspira incredere, creaza loialitate si de multe ori este si simbolul calitatii. Dar ce este poate cel mai important, este ca modifica perceptia cumparatorului fata de risc si face alegerea achizitionarii mai usoara.

De ce ai nevoie sa construiesti un brand pentru afacerea ta?

Indiferent de tipul de afacere pe care il ai, ca esti angajat, freelancer sau proprietar, un brand personal iti va permite sa o dezvolti prin intermediul pasiunilor tare si iti va permite sa reflectezi si la ceea ce esti, nu doar la ceea ce faci. Vei putea astfel sa ii influentezi si pe altii si sa iti creezi o reputatie puternica in domeniu, iar clientii sau potentialii clienti vor putea colabora cu tine in conditii mai sigure si mai facile.

Cum imi creez propriul brand?

Acest proces este unul extrem de complex si de multe ori poate fi derutant. Daca te concentrezi prea mult pe tine, brand-ul va tinde sa fie egocentrist. Pe de alta parte, daca te concentrezi prea mult pe target-ul de consumatori sau pe serviciile pe care le oferi risti sa nu te deosebesti cu nimic de o alta afacere, disparand unicitatea si personalitatea.

Ceea ce iti trebuie este echilibrul si singurul lucru prin care poti sa il obtii este sa tii cont atat de ceea ce simti cat sa si scoti in evidenta punctele atractive ale afacerii tale.

Fii increzator in fortele tale si incearca sa faci o lista realista a punctelor forte pe care le detine brandul tau. Este important sa primesti feedback imediat de la persoanele din viata ta si sa construiesti o imagine puternica prin viziune, scop, valori, pasiuni si prin acest fel iti va fi mai usor sa iti invingi slabiciunile.

Dupa acest intreg proces, vei fi mult mai putin confuz  in ceea ce te priveste din punct de vedere profesional si nu vei mai trimite semnale eronate asupra afacerii tale.


 
Cum sa iti construiesti un brand pentru afacerea ta




Daca ti-a placut acest articol nu uita sa te abonezi la feedul RSS!

0 Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*