– Mai multe fibre – Fibrele sunt partea nedigerabila din fructe, legume si cereale. Ele dau impresia de satietate si accelereaza procesul digestiv. Mananca deci legume, fructe cu coaja, paine si cereale integrale (cele rafinate au un continut foarte redus de fibre). Astfel, vei evita problemele digestive.

– Carbohidrati buni – Ai grija sa mananci o cantitate rezonabila de carbohidrati buni (adica tot legume, fructe si cereale integrale). Carbohidratii trebuie sa constituie cam 45-65% din meniul tau zilnic. Daca mananci prea putini (sau dimpotriva, prea multi) poti avea probleme cu balonarea si retentia de apa. Nu consuma prea putine calorii – cel mult cu 250 mai putin decat ai nevoie ca sa mentii greutatea actuala. Altfel, metabolismul va fi incetinit.

– Hidratare – Multe femei au senzatia ca, daca beau prea multe lichide, se vor „umfla”. De fapt, apa purifica organismul de sodiu, responsabil pentru senzatia de balonare. Trebuie sa bei cel putin doi litri de apa pe zi. Alege apa plata si ceaiul de plante, nu bauturile carbogazoase bogate in sodiu si cofeina, care mai mult te deshidrateaza.
– Aerobic – Abia dupa 20 de minute de aerobic, organismul incepe sa consume din rezervele de grasime. Exercitiile aerobice sau cardio inseamna orice activitati care ridica pulsul si il mentin ridicat: jogging, bicicleta, stepper, chiar si dans. Insa nu exagera – se spune ca, atunci cand alergi, nu e bine sa iti pierzi rasuflarea, trebuie sa poti purta o conversatie cat de cat.Exercitiile „cardio” sunt singurele care te ajuta sa slabesti – cele de tonifiere ale muschilor te vor ajuta sa-ti definesti abdomenul. Insa niste muschi acoperiti de un strat de grasime nu prea folosesc la nimic…

– Fitness – Ei bine, acum am ajuns si pe covor :). Urmeaza programul de mai jos si iti promitem ca, in doua saptamani, vei simti diferenta. Atentie, nu uita sa „respiri pe efort” atunci cand faci exercitiile – adica sa inspiri cand te relaxezi si sa expiri cand iti incordezi muschii.

– Masaj – In fine, pentru un abdomen ferm, trebuie ca si pielea ta sa fie la fel de ferma. Iti recomandam sa iti faci masaj in fiecare zi cu un produs hidratant sau anticelulitic. Poti folosi o manusa de lufa la dus, inainte de masaj.


 
Mai multe sfaturi pentru a scapa de burta! Ponturi pentru muschi abdominali bine conturati




Daca ti-a placut acest articol nu uita sa te abonezi la feedul RSS!

0 Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*