Oferta de Master Marketing Online cuprinde:

–          un program de master ale carui cursuri si seminarii, oferite in campus, sunt dublate printr-o platforma online, venind astfel in ajutorul acelor masteranzi care nu pot ajunge in campus, permitandu-le sa ramana la zi cu informatiile predate, sa dialogheze cu cadrele didactice si sa transmita proiectele si temele cerute pentru activitatile de la cursuri si seminarii pe parcursul semestrului, fara sa fie prezenta fizica;

–          un program flexibil (puteti accesa cursurile si seminariile atunci cand aveti timp, seara sau in weekend) si personalizabil (7 discipline obligatorii, iar pentru celelalte 7 puteti alege dintre oferta de 14 materii)

–          primul program de master din România care utilizează pe scară largă studii de caz de tip Harvard Business School;

–          studentii de la Marketing Online pot candida pentru locuri finantate de la bugetul de stat si pot obtine locuri in caminele A.S.E.

–          programul ofera cunostinte generale de marketing, cu accent asupra noilor tehnologii emergente, in special la nivelul Internet;

–          absolvirea programului va deschide optiune diverse pe piata muncii, incluzand: cercetari de piata, publicitate, managementul relatiilor cu clientii, vanzari, web design, marketing international, relatii publice, organizator de evenimente, marketing direct, comunicare si relatii cu presa, brand manager, director de marketing, achizitii sau vanzari media, pentru a mentiona doar cateva posibilitati;

Disciplinele studiate de către masteranzii programului includ:

I. Discipline obligatorii

1.    Marketing online

2.    Cercetări de marketing

3.    Marketing direct

4.    Comunicarea integrată de marketing

5.    Publicitate online

6.    Managementul marketingului

7.    Analiza datelor de marketing utilizând S.P.S.S.

II. Discipline opţionale:

1.    Fundamentele marketingului

2.    Relaţii publice online

3.    Managementul mărcilor

4.    Marketingul serviciilor

5.    Tehnici de vânzare şi tehnici de negociere

6.    Elemente multimedia utilizate în marketing

7.    Marketing strategic

8.    Marketing internaţional

9.    Business-to-Business Marketing

10. Modelarea şi simularea fenomenelor de marketing

11. Tehnologii IT pentru afaceri

12.  Responsabilitatea socială a companiilor

13. Managementul relaţiilor cu clienţii

14. Studiul comportamentului consumatorilor

 

mai multe informatii pe http://www.mko.ro/


 
Master Marketing Online - ASE Bucuresti




Daca ti-a placut acest articol nu uita sa te abonezi la feedul RSS!

Tags:
0 Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*