RCS&RDS cea mai "reclamata firma" -  are cele mai numeroase plângeri

RCS&RDS se află în topul reclamaţiilor depuse de utilizatorii de servicii de comunicaţii la ANCOM, în primul trimestru al anului, renumita cumulând 25% din plângerile clienţilor. Clasamentul este continuat de Cosmote (22%), Romtelecom (18%), Orange (17%) şi Vodafone (10%).

Marea majoritate a problemelor semnalate de utilizatori se referă la relaţia contractuală dintre aceştia şi furnizorii de servicii de comunicaţii electronice, mai precis la aspecte privind derularea, prelungirea, încetarea contractelor sau neincluderea anumitor clauze minime obligatorii în contracte.

Cele mai numeroase plângeri primite de ANCOM în primul trimestru al anului 2013 se referă la serviciile de telefonie mobilă (32% din totalul problemelor semnalate), urmate de serviciile de acces la internet fix (15%) şi internet mobil (12%). Comparativ, cele mai multe probleme reclamate de utilizatori în anul 2012 au vizat serviciile de telefonie mobilă (25%), urmate de serviciile de acces la internet fix (16%) şi serviciile de retransmisie a programelor audiovizuale (14%).

Problemele reclamate de utilizatori în intervalul 1 ianuarie-31 martie 2013 sunt similare cu cele înregistrate pe parcursul anului 2012, când ANCOM a primit un număr de 1.241 petiţii.

Datele arbitrului telecom, centralizate pentru anul 2012, arată că cele mai multe petiţii formulate de utilizatori s-au referit la serviciile de comunicaţii electronice furnizate de RCS&RDS (29%), Orange Romania (18%), Romtelecom (17%), Vodafone Romania (14%), Cosmote (13%).


 
RCS&RDS cea mai "reclamata firma" -  are cele mai numeroase plângeri




Daca ti-a placut acest articol nu uita sa te abonezi la feedul RSS!

Tags:
0 Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*