Chiar daca nu suntem in sesiune, in aceasta perioada se dau examenele de admitere si deci, avem nevoie de o memorie de nota 10! Ce trebuie sa mancam ca sa avem o memorie  buna? Va dam cateva sugestii:

Sfaturi: Alimentatie pentru o memorie mai buna

1. Ciocolata neagra

Un pătrăţel de ciocolată pe zi este cea mai bună alegere dacă vrei să nu te plângi că memoria îţi joacă feste. Cea cu multă cacao te ajută să scapi de stres şi să te relaxezi.

2. Căpşunile şi afinele

Fructele bogate antioxidanţi, cum sunt afinele şi căpşunile, sunt de ajutor pentru neuroni. Consumă-le proaspete, în salate. Antioxidanţi se găsesc şi în spanac, unul dintre alimentele pe care te poţi baza că-ţi asigură o memorie bună, pentru că previne îmbătrânirea prematură a celulelor nervoase.

3. Alimentele bogate în fier

Fierul este un mineral important pentru a o memorie bună. Îl poţi lua din linte, cereale, cartofi copţi, sparanghel, ficat, carne de pasăre şi carne roşie. Pentru ca fierul să fie bine absorbit de organism, alege pentru gustări portocale sau grapefruit.

4. Cafeaua

Cofeina pe care o conţine cafeaua de dimineaţă îţi îmbunătăţeşte memoria pe termen scurt. În plus, apără creierul de efectele negative ale colesterolului „rău” asupra vaselor de sânge care îl scaldă, constând în îngustarea lor.

5. Peştele

Mănâncă peşte cel puţin o dată pe săptămână şi vei avea un risc cu 60% mai mic de a suferi de Alzheimer. Alege ton, somon, hering. Au o cantitate mare de Omega-3, acizi graşi care protejează neuronii şi arterele care traversează şi oxigenează creierul.

6. Nucile şi alunele

Există şi grăsimi „bune” pe care le poţi procura din alimente ca alunele sau nucile şi care îţi asigură o bună funcţionare a sistemului circulator. Ele conţin şi magneziu, mineral care îmbunătăţesc acele conexiuni care se creează între celulele nervoase.

 

 


 
Sfaturi: Alimentatie pentru o memorie mai buna




Daca ti-a placut acest articol nu uita sa te abonezi la feedul RSS!

Tags:
0 Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*