Sfaturi pentru o primavara frumoasa: cum sa ai un abdomen plat si o alimentatie sanatoasa?

Nu e neaparat sa mananci mult ca sa te simti balonat. De vina sunt alimentele greu digerabile. Ce trebuie sa faci ca sa scapi de toate problemele si sa te bucuri de un abdomen plat? Te ajutam noi,urmeaza timp de doua saptamani urmatoarele variante de meniu:

 

Micul dejun

– cafea, apa, ceai neindulcit + 2 biscuiti digestivi SAU
– 30 g paine cu 50 g branza de vaci SAU
– 4-5 linguri de cereale integrale cu 200 ml lapte degresat SAU
– 1 iaurt 0% grasime cu 1 mar taiat cubulete

GUSTAREA DE DIMINEATA: 1 cana de ceai neindulcit si un fruct, la alegere.

Pranzul

legume fierte servite reci la antreu, preparate cu 1 lingura de ulei de masline, suc de lamai si mirodenii + 150 g rasol de peste, vita sau pui

GUSTAREA DE DUPA-AMIAZA: 1 iaurt cu 0% grasime

Cina

supa de legume + 125 g carne slaba la gratar si 3-4 linguri de carbohidrati (orez, paste, cartofi natur, linte, mazare)

STIMULEAZA DIGESTIA! Digestia proasta e principala cauza pentru care ai abdomenul umflat. Ca sa scapi de problemele de digestie, ai de ales dimineata, pe stomacul gol, intre:

– 1 pahar cu apa cu gheata (accelereaza digestia)
– 1 pahar cu supa de legume fara sare si cu bucati de legume
– 2 prune (favorizeaza tranzitul intestinal)
– 1 compresa cu apa calda aplicata pe burta (ajuta la relaxarea muschilor abdominali).


 
Sfaturi pentru o primavara frumoasa: cum sa ai un abdomen plat si o alimentatie sanatoasa?




Daca ti-a placut acest articol nu uita sa te abonezi la feedul RSS!

Tags:
0 Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*