Rezerva-ti timp pentru a sta de vorba cu familia si prietenii.

  • Invata sa comunici celorlalti cunostintele tale.
  • Vorbeste despre neintelegeri: fii constructiv.
  • Nu-ti fie teama sa pui intrebari.
  • Continua sa vorbesti.
  • Concentreaza-te asupra procesului ascultarii.
  • Raspunde , nu reactiona.
  • Controleaza-ti imaginatia si foloseste-o in mod eficient.
  • Gandeste pozitiv si adopta o atitudine pozitiva- astazi si in fiecare zi.
  • Fa-l intotdeauna pe celalalt sa se simta important.
  • Pentru a fi interesant nu trebuie decat sa fii interesat.
  • Spune-le oamenilor pe nume – suna mult mai placut.
  • Fii un bun transmitator de vesti.
  • Invata sa te vinzi pe tine insuti
  • Nu conteaza ce spui, ci cum spui.
  • Daca ai gresit, recunoaste.
  • Fii gata sa-ti ceri scuze.
  • Afla ce doresc oamenii.
  • Arata-le cum sa obtine ceea ce isi doresc.
  • Fiecare dintre noi vrea sa fie apreciat.
  • Entuziasmul este irezistibil.
  • Dezvolt-ti inteligenta emotionala.
  • Lauda da rezzultate, linguseala nu te duce nicaieri.
  • Fii doritor si capabil sa spui “NU”
  • Spune lucrurilor asa cum le gandesti.
  • Exprima-ti instructiunile cat mai limpede cu putinta.
  • Urmeaza instructiunile primite, insa nu-ti fie teama sa pui intrebari.
  • Evita politica interna la serviciu.
  • Fa cu usurinta complimente sincere.
  • Nu omori solul.
  • Daca trebuie sa critici pe cineva, asigura-te ca o faci constructiv.
  • “Asculta cu ochii.”
  • Primele impresii sunt cele mai importante.
  • Imbraca-te potrivit cu cine si ce ai vrea sa fii.
  • Tine-ti sub control propriul limbaj al trupului si expresiile faciale.
  • Scrie intotdeauna pozitiv.
  • Reciteste inaainte sa trimiti.
  • Cuvinte magice: tu, tie, al tau/a ta.
  • Trimite astazi cuiva o scrisoare de felicitare.
  • Foloseste-ti cu intelepciune mesageria vocala.
  • Arata-te entuziast si zambeste in timp ce vorbesti la telefon.
  • Suna astazi pe cineva, chiar daca nu este nevoie.
  • Raspunde intotdeauna apelurilor telefonice pe care le-ai primit.
  • Stabileste din timp obiectivele fiecarei intruniri.
  • Solicita propuneri pentru ordinea de zi.
  • Menzioneaza intotdeauna pe ordinea de zi ora de incheiere a intrunirii.
  • Nu include niciodata sectiunea “alte aspecte” pe ordinea de zi.
  • Vorbeste numai atunci cand ai ceva de spus.
  • Asigura-te ca minuta sedintei este clara si concisa.
  • O persoana care se adreseaza unei audiente trebuie sa distreze, ori sa vanda.
  • Toti vorbitorii vand ceva.
  • Un bun vorbitor in public ar trebui sa fie apreciat dupa raspunsul si reactia celor care il asculta.
  • Un agent de vanzari este o persoana ce ajuta oamenii sa se hotareasca.
  • Tehnicile folosite in vanzari si in discursul public au la baza bunul-simt
  • Pentru a fi un bun vorbitor, trebuie sa-ti intelegi teama.
  • Sursa nervozitatii poate sa fie spaima sa tracul.
  • Singurul mod de a-ti invinge teama este sa continui sa faci lucrul de care ti-e frica.
  • Adrenalina si tensiunea nervoasa sunt parti esentiale ale uniei performante inalte.
  • Cateva respiratii adanci sau un alt exercitiu cu efect silar te pot ajuta sa-ti invingi starea de tensiune.
  • Tensiunea nervoasa seamana cu stersul: este benefica atata vreme cat poate fi tinuta sub control.

 
Sfaturi pentru a te descurca la job!




Daca ti-a placut acest articol nu uita sa te abonezi la feedul RSS!

Tags:
0 Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*