Sfaturi studenti: cum sa nu iti mai fie foame, mananca mai putin

Student pe net va ofera in premiera un articol pentru care medicii sigur ne-ar spanzura. Ce sa faci sa nu iti mai fie foame, cum o pacalim ?! In primul rand sa stiti ca senzatia de foame este una dintre cele mai suparatoare senzatii pentru organismul uman. Dar uneori ai nevoie…

Va prezentam o lista de alimente, trucuri, sfaturi si o dieta speciala de alimente satioase care va vor mentine satui ma mult timp!

Pentru mic dejun.

Cea mai buna modalitate de a pacali foamea de dimineata si pana la pranz, e sa iei un mic dejun care pare copios, insa este foarte sanatos. Consuma la micul dejun un bol de cereale integrale. Acestea se umfla in stomac, astfel ca te simti mai satul mancand 50 de grame de cereale decat 50 de grame de sunca.

Pentru pranz.

Incearca  alimente care iti dau o senzatie de satietate ce se mentine pana la cina. Inlocuieste pranzul cu fructe, mananca mere ca tot e sezonul lor si sunt ieftine. Fructele care sunt de departe cele mai satioase sunt bananele, pe care trebuie insa sa le combini cu lapte sau cu iaurt si nu cu paine integrala. Alte fructe satioase sunt si caisele, strugurii, prunele si perele, care insa au un mai mare aport caloric. Capsunele, merele si ciresele sunt dintre fuctele fara aport caloric semnificativ, numai bune pe post de gustare.

Gustari alternative.

Morcovii cruzii,  tulpini de telina, sau salata de morcovi, telina si suc de lamaie. In afara de morcovi, poti sa mananci seminte si fructe uscate, insa in cantitate moderata, maxim 50 de grame la o gustare. Sau incearca alune.

Cand nu mai poti. Abtine-te!

Poate o felie de paine sau o leguma. Succes!


 
Sfaturi studenti: cum sa nu iti mai fie foame, mananca mai putin




Daca ti-a placut acest articol nu uita sa te abonezi la feedul RSS!

Tags:
0 Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*