Windows salveaza sub „Documents” din meniul de start, o lista de fisiere la care ati lucrat ultima data. Daca lucrati împreuna cu alte persoane la acelasi calculator, nu ati vrea ca acestea sa traga cu ochiul, din când în când, la munca dumneavoastra.

De aceea, doriti sa stergeti aceasta lista la închiderea sistemului de operare.

Puteti sterge manual enumerarea documentelor, înainte de a da Shut Down; acest lucru este însa destul de complicat.

Puteti ajunge mai comod la efectul dorit printr-o modificare în registry: deschideti meniul de start si alegeti de acolo comanda „Run…”. Introduceti în casuta comanda „regedit”, iar apoi dati click pe „OK” –imediat porneste Registry Editor.
Navigati acum pâna la cheia „HKEY_CURRENT _USER \Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\ Policies\ Explorer”.
Dati click în partea dreapta a ferestrei si selectati comanda „Edit – New – Binary value”.
Dati acum ca nume „ClearRecent-DocsOnExit”.
Executati „Edit/Modify”, iar apoi setati valoarea binara “01 00 00 00”. Închideti Registry Editor.

De acum înainte, lista de documente este goala dupa pornire.


 
Stergerea listei cu ultimele documente deschise in Windows




Daca ti-a placut acest articol nu uita sa te abonezi la feedul RSS!

Tags:
1 Comentariu
  1. Dragos 8 ani în urmă

    Cu programul CCleaner instalat, bifati Recent Documents, Temporary Internet Files, History, Last Download Location etc., apoi rulati (Run) CCleaner pana la 0 Mb. Faceti asta cand doriti, la sfarsitul zilei sau in cursul ei. Programul va curata tot si nu va lasa urme, igienizand in acelasi timp computerul.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*