Comportamentul în întreprindere defineşte „partea vizibilă”, respectiv expresia identităţii firmei privită prin prisma comportamentului managerilor şi a celorlalţi salariaţi. Aceasta reflectă calitatea reală a filozofiei întreprinderii şi etapa atinsă de procesul de implementare a acesteia, a principiilor de conducere şi organizare structurală şi procesuală în activitatea curentă a întreprinderii.
În cazul dimensiunii „comportament” apare problema formulării, într-o aşa manieră a principiilor întreprinderii, încât personalul şi clienţii să se poată orienta în funcţie de acesta. Important este ca aceste principii să fie formulate concis şi clar, şi să poată fi uşor normate. Comportamentul în întreprindere oferă informaţii referitoare la climatul din întreprindere, la motivare, la sentimentul de apartenenţă la grup al personalului şi la competenţa de specialitate şi socială a acestuia. În exterior comportamentul din întreprindere poate fi observat în cadrul manifestărilor expoziţionale, interviurilor în presă, întâlnirilor cu clienţii, convorbirilor telefonice ş.a. şi are un efect semnificativ asupra


 
Da ne like pe Facebook




Daca ti-a placut acest articol nu uita sa te abonezi la feedul RSS!

0 Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Un portal studentesc actualizat! Impartaseste cu studentii tai pe net o multime de poze, filme, informatii, cursuri si experiente inedite. Distreaza-te pe net cu toti colegii de campus sau camin. Creaza un cont si conecteaza-te in noua retea sociala. Gandit pentru studentii din Romania acest website va ofera resurse deosebite in materie de continut precum si optiuni variate in materie de socializare. Incepeti chiar acum, faceti un cont gratuit. Politica de confidentialitate | Termeni si conditii | Student pe net © 2019 - Toate drepturile rezervate.

sau

Conectați-vă cu datele de autentificare

sau    

Ați uitat datele dvs.?

sau

Creează cont