CALENDAR ADMITERE 2013 – ÎNVĂŢĂMÂNTUL UNIVERSITAR DE MASTER
postat 04.07.2013, 02:20 de Webmaster FJSC [ actualizat la 30.08.2013, 03:02 ]
Sesiunea SEPTEMBRIE 2013 | |
Înscrieri | 3 – 10 Septembrie 2013 |
Examene | 12 – 18 Septembrie 2013 |
Data limită de afișare a rezultatelor | 21 Septembrie2013 |
ÎNSCRIERI
Înscrierile au loc între 3-10 septembrie la sala 614, sediul FJSC de la Leu (bd. Iuliu Maniu, 1-3, corp A, et. 6)
Programul zilnic pentru înscrieri:
Luni-vineri: orele 9.00-14.00.
Sâmbătă şi duminică: orele 9.00-12.00.
Candidaţii se pot înscrie la mai multe programe de master, susţinând examen de admitere (proba scrisă şi orală) pentru fiecare program. Examenul este valabil numai pentru programele pentru care s-a susţinut examenul şi numai pentru anul universitar 2013-2014 (extras din Precizări cu privire la desfăşurarea examenului de admitere de masterat 2013-2014 aprobat de Senatul UB din 17.04.2013).
Notă: Listele cu candidații / candidatele și sălile unde se vor desfășura probele fiecărui program de master în parte vor fi afișate după încheierea înscrierilor.
Acte necesare înscrierii la examenele de admitere (click pe link)
SITUAŢIA LOCURILOR RĂMASE LA PROGRAMELE DE MASTER DUPĂ SESIUNEA IULIE 2013
Programul de
Studii Universitare de Master
|
Buget |
Cu taxă-IF |
Cu taxă-IFR |
PRODUCŢIE MULTIMEDIA ŞI AUDIO-VIDEO |
5 |
30 |
|
MANAGEMENTUL INSTITUŢIILOR MASS-MEDIA |
8 |
29 |
|
JURNALISM TEMATIC |
0 |
27 |
49 |
JURNALISM POLITIC |
15 |
30 |
|
MEDIAS, DEVELOP0PMENT, SOCIETE |
9 |
35 |
|
TEORII ŞI METODE DE CERCETARE ÎN ŞTIINŢELE COMUNICĂRII |
3 |
40 |
|
COMUNICARE CORPORATIVĂ |
3 |
30 |
46 |
CAMPANII DE COMUNICARE ÎN PUBLICITATE ŞI RELAŢII PUBLICE |
0 |
6 |
|
Media, Public Communication and Globalization* |
15 |
35 |
|
*Conform Hotărârii nr. 581/2013 privind acreditarea domeniilor de studii universitare de master, a programelor de studii şi a numărului maxim de studenţi ce pot fi şcolarizaţi în anul universitar 2013-2014; Publicat în Monitorul Oficial, Partea I nr. 500 din 08.08.2013.
1. Admiterea la forma de învăţământ cu frecvenţă (IF):
Pentru probele examenului de admitere, consultaţi pagina fiecărui program masteral:
- Campanii de Comunicare în Relaţii Publice şi Publicitate
- Comunicare Corporativă
- Jurnalism Politic
- Jurnalism Tematic
- Managementul Instituţiilor Media
- Médias, développement et société
- Producţie multimedia şi audio-video
- Teorii şi Metode de Cercetare în Ştiinţele Comunicării
- Media, Public Communication and Globalization (master nou)
Criteriile de departajare în cazul mediilor egale
În cazul în care sunt mai mulţi candidaţi cu aceeaşi notă pe ultima poziţie la locurile finanţate de la buget, conform cifrei de şcolarizare, se vor aplica următoarele criterii de departajare:
2. Admiterea la forma de învăţământ cu frecvenţă redusă (IFR):
1. Proba scrisă: proiect de cercetare (circa 12.000 de semne) din profilul programului masteral.
2. Proba orală: susţinerea proiectului în faţa comisiei.
Director IFR – Lect. univ. dr. Antonio Momoc
antonio.momoc@fjsc.ro
www.antoniomomoc.ro
http://www.facebook.com/antonio.momoc
Vă rugăm să consultați și Metodologia de admitere a Universității din București.
Reduceri de taxe pentru înscrierea la examenul de admitere
Senatul Universității din data de 17 iulie a.c. a aprobat reducerea taxei pentru înscrierea la examenul de admitere la programele de master astfel:
- Înscrierea la un singur program – 150 de lei
- Înscrierea la al doilea program – 100 de lei
- Înscrierea la al treilea program – 50 de lei
Candidaților care au depus taxa în valoare de 150 de lei, pentru al doilea sau al treilea program de master, li se vor restitui diferențele, pe bază de cerere tip, depusă la secretariat. Cererea poate fi descărcată de pe site: http://www.fjsc.unibuc.ro/despre-noi/secretariat/formulare-si-cereri (formulare admitere) sau poate fi ridicată de la secretariat.
Tags: admitere 2013 admitere facultate examen de admitere facultate universitate