Twitter a schimbat modul de afişare a paginilor de profil din cadrul reţelei de socializare, o nouă aplicaţie pentru iPad şi aplicaţii îmbunătăţite pentru iPhone şi Android, informează Mashable.
Cele mai mari schimbări se pot vedea pe paginile de profil, unde a apărut o imagine de header, asemenea celei de pe paginile de timeline din reţeaua Facebook.
Elementele vizuale au fost întărite. Astfel, imaginea de profil nu mai este ascunsă într-un colţ, ci va fi vizibilă în centru. Fotografiile au fost ridicate în pagină şi sunt acum disponibile şi pentru aplicaţiile pe dispozitivele mobile.
Twitter a declarat că aceste îmbunătăţiri reprezintă un prim pas în strategia orientării principale către mobil. Încărcarea unei imagini pentru header va apărea la fel pentru toată lumea, indiferent de platforrma de pe care rulează Twitter.
Aplicaţiile iPhone şi Android au fost îmbunătăţite şi acum suportă stream-ul foto pe profil, însă cea mai importantă modificare a fost cea la aplicaţia pentru iPad. Aceasta a fost refăcută complet.
Acum, pe iPad, tweet-urile sunt făcute să apară în linie, putând fi extinse la un conţinut mai bogat, cu suport pentru fotografii, videouri şi sumarul paginilor la care fac trimiteri.
Activarea noului design pentru paginile Twitter
Pentru a activa afisarea imaginii de antet pe pagina Twitter, utilizatorii trebuie sa acceseze link-ul de modificare a design-ului. De acolo, imaginea poate fi introdusa simplu, dar dimensiunea minima a imaginii de antet pentru pagina Twitter este de 1252 pixeli cu 626 pixeli, maxim 5 MB. ATENTIE insa, imaginile de profil si imaginile de antet Twitter sunt publice, vizibile pentru toata lumea.
Noul profil Twitter muta poza principala in partea dreapta a ecranului, in timp ce optiunile de editare sunt mutate in partea stanga.
Widgetul photo stream Twitter pentru aplicatii mobile vizeaza o organizare a pozelor pe orizontala, ce permite utilizatorului sa navigheze usor intre ele prin gesturi, iar fiecare poza poate fi deschisa simplu full screen.
Twitter este a doua reţea de socializare care face un pas declarat către platformele mobile, după ce Mark Zuckerberg a anunţat faptul că “Facebook devine o companie mobilă”