Companii precum Apple şi de asemenea, giganţi online precum Google, Facebook şi Twitter oferă posibilitatea unor donaţii prin Internet pentru sinistraţii din Japonia, la doar cateva zile după puternicul seism urmat de un tsunami devastator.
„În toţi aceşti ani, Japonia a oferit lumii atât de multe în materie de tehnologie. Acum a venit momentul să le oferim şi noi ceva”
scrie Amina Naqvi, o utilizatoare a Facebook.
Crucea Roşie utilizează site-ul de socializare Facebook pentru a lansa o campanie de donaţii. Până acum, 1.300 de persoane au donat în total 50.000 de dolari, obiectivul fiind suma de 75.000 de dolari.
Grupul american Apple a introdus o opţiune la serviciul iTunes care le permite abonaţilor să doneze între cinci şi 200 de dolari Crucii Roşii.
Site-ul Twitter actualizează permanent informaţiile şi legăturile utile pentru site-uri de caritate.
Un site specializat în jocuri pe Facebook- Zynga, speră să colecteze două milioane de dolari pentru Fondul de urgenţă in scopul ajutării copiilor japonezi. Acest site oferă posibilitatea cumpărării de bunuri virtuale în unele din jocurile precum CityVille, FrontierVille şi FarmVille.
Google a pus la dispoziţie un serviciu de căutare pentru persoanele dispărute sau sinistrate, oferind şi o serie de informaţii utile.
Sa speram ca toate aceste eforturi vor schimba in mai bine situatia groaznica din Japonia!