Ponturi pentru jobul tau! Indiferent unde, cat si cu cine lucrezi, trebuie sa cunosti 3 reguli de baza care sa te ajute in relatiile cu ceilalti sau… cu propria persoana.
Prima lege de baza pentru orice job: Legea adaptarii
Asta este si nu ai ce sa faci! Jobul nu este terenul tau de joaca si din pacate, nu iti poti alege colegii sau sefii.
Chiar daca exista antipatii sau intalnesti oameni dificili, rezolvari exista, insa orice ai face, NU BARFI!
Pur si simplu incearca sa nu alimentezi nici un fel de relatie cu acestia, rezumandu-te la un minimum de politete.
In cazul in care functia si activitatea firmei te obliga sa te „imprietenesti” mai mult cu un coleg de munca, ai grija sa nu cazi prada unei relatii de adversitate sau competitie.
De respectat la serviciul tau: Legea calmitatii
Stresul este o problema nelipsita in secolul XXI, iar necesitatea de a-i face fata cu succes este vitala, mai ales in viata profesionala.
Pe langa competenta, calmul, rabdarea si capacitatea de a asculta, trebuie sa fie armele tale, daca doresti sa fii respectata sau tintesti pentru o functie superioara.
In caz contrar, poti sa dai impresia de lipsa de maturitate si neprofesionalism.
Nu uitati de: Legea autodepasirii
Niciodata sa nu te multumesti cu putin, pentru ca tinzi sa cazi prada monotoniei si rutinei!
Secretul consta in proactivitate, initiativa si curaj…
Astazi incearca sa fii mai competent decat ieri, maine mai bun decat azi…