Cum se pot remarca produsele sau serviciile tale printre potentialii clienti aflati la cumparaturi? Incearca sa aplici urmatoarele 10 strategii pentru a-ti mari vanzarile.
Incepe prin a-ti diferentia serviciile sau produsele prin ceea ce reprezinta compania ta. Ce te diferentiaza de ceilalti? Mai multa pregatire, mai multa experienta, metode mai bune, o echipa mai buna? Descopera-ti punctele cheie.
Daca oamenii pot cumpara un produs sau serviciu similar mai ieftin, fii pregatit sa depasesti acest obstacol. Da-i dreptate clientului, ca poate cumpara acelasi produs/ serviciu mai ieftin, dar avertizeaza-l ca s-ar putea sa compare mere cu portocale.
Bazeaza-ti vanzarea pe valoare. Pune in evidenta valoarea oferita de produsul sau serviciul tau.
Pune accentul pe calitatea produsului sau serviciului tau. Pune in evidenta ceea ce oferi pentru aceeasi investitie comparativ cu competitorului.
Vorbeste despre incredere. De cat timp esti pe piata? Ce experienta ai si ce trecut? Ce zici de marturii si beneficii?
Gaseste cateva avantaje care sa te diferentieze. Ce poti oferi si nu pot altii? Inventeaza ceva special sau exclusiv. Cere-le sugestii clientilor.
Ofera servicii de asistenta exceptionale. Deseori, clientii se plang ca nu exista asistenta si dupa vanzare. Diferentiaza-te oferind servicii de asistenta unice. Acest fapt in sine va fi o schimbare reconfortanta pentru clienti!
Garanteaza returnarea banilor daca apar nemultumiri. Este un element foarte bun de diferentiere.
Accepta carti de credit daca majoritatea competitorilor tai nu le accepta.
Tinteste o nisa pe care competitorul tau nu o acopera. Vrei sa fi diferit – vinde unor oameni spre care nu s-a orientat nimeni…necesita putina munca de cercetare dar poate fi avantajos.