Merele: Reprezinta fructul cel mai bogat in fibra. Ajuta la scaderea tensiunii, ajuta organismul in absorbtia fierului si previne raceala. Merele previn orbirea nocturna si usureaza digestia.
Caisele: Grabesc vindecarea ranilor si sunt folosite in tratarea anemiei. Sunt foarte sanatoase mancate crude.

Anghinarea: Contine vitamina A si C care impiedica infectiile. Sunt deasemenea bogate in calciu si fier.

Asparagus: Este bogat in vitamina A si ajuta in regenerarea sangelui.

Orz: Reprezinta o sursa bogata in fibra si inhiba enzimele care produc colesterol. Este deasemenea, bogat in vitamina B si proteine.

Sfecla: O cana de sfecla are 55 de calorii si contine fier si potasiu. Sfecla este cunoscuta pentru proprietatile sale laxative.
Fasolea boabe: Ajuta la scaderea colesterolului si inlatura constipatia. Bogata in proteine, este benefica sistemului muscular.
Afine: Eficiente in tratarea infectiilor urinare.

Broccoli: Broccoli este bogat in vitamina A si C si ajuta in prevenirea cancerului de san, gastric si de esofag. Usureaza vindecarea ranilor si imbunatateste imunitatea.
Orezul brun: Bogat in vitamina E si in proteine, potasiu si fosfor. O excelenta sursa de fibre, contine putine grasimi si este usor de digerat.

Varza de Bruxelles: Previne anumite tipuri de cancer: de esofag, san si gastric.

Varza: Contine doar 17 calorii pe cana si este bogata in vitamina C. Are efecte benefice asupra inimii si combate cancerul de colon.

Morcovii: Reprezinta o sursa bogata in beta-caroten. Consumul de morcovi reduce riscul cancerului de plamani, esofag, etc.

Porumbul: Este bogat in magneziu si carbohidrati.
Ouale: Desi bogate in colesterol, ouale sunt considerate a fi deosebit de importante pentru sistemul nervos si creier. Sunt o sursa importanta de proteine.
Pestele: Reduce riscul bolilor de inima si cel al cancerului de san. Uleiul de peste este cunoscut pentru indepartarea chegurilor de sange.
Usturoiul: Scade nivelul colesterolului si are efecte benefice in procesul de coagulare al sangelui. Scade tensiunea arteriala.
Grapefruit: Recomandat in bolile de inima si bogat in vitamina C. Reduce riscul cancerului si dubleaza eficienta anumitor medicamente destinate bolilor de inima.

Mandarina si lamaia: Bogate in calciu si vitamina C, lamaia si mandarina sunt o importanta sursa de fibre. Scad riscul cancerului de colon.

Ciuperci: Sarace in calorii, ciupercile reprezinta o sursa importanta de vitamina B.

Ceapa: Cu un continut scazut in grasimi, ceapa este cunoscuta ca un inamic al cancerului. Scade nivelul colesterolului.

Portocalele si sucul de portocale: Bogate in vitamina C, portocalele ajuta organismul sa lupte impotriva racelilor. Sucul de portocale este o sursa importanta de calciu. Scade riscul cancerului de colon.

Telina: Reprezinta o sursa importanta de vitamina A si C, potasiu si fier. Este cunoscuta pentru improspatarea respiratiei.

Piersicile: Contin vitamina A si E si ajuta la vindecarea unor rani si sangerari usoare.

Cartofii: Reprezinta o excelenta sursa de carbohidrati si fibra. Ajuta la eliminarea gazelor si scad presiunea sanguina. Sunt bogate in proteine si vitamina C.
Soia: Scade nivelul colesterolului si incetineste evolutia diabetului la adulti. Reduce riscul cancerului.

Spanac: Contine foarte putine calorii –28 pe cana. Contine vitamina C, A si fier.

Germenii de grau: Ajuta la buna functionare a celulelor.

Faina integrala: Reprezinta o sursa bogata in fier, minerale si carbohidrati

Paste din cereale integrale: Reprezinta o sursa bogata in fier, minerale si carbohidrati.

Iaurtul: Este bogat in calciu.

Tags:
0 Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Un portal studentesc actualizat! Impartaseste cu studentii tai pe net o multime de poze, filme, informatii, cursuri si experiente inedite. Distreaza-te pe net cu toti colegii de campus sau camin. Creaza un cont si conecteaza-te in noua retea sociala. Gandit pentru studentii din Romania acest website va ofera resurse deosebite in materie de continut precum si optiuni variate in materie de socializare. Incepeti chiar acum, faceti un cont gratuit.

Politica de confidentialitate | Termeni si conditii | Student pe net © 2023 - Toate drepturile rezervate.
sau

Conectați-vă cu datele de autentificare

sau    

Ați uitat datele dvs.?

sau

Creează cont