Unul din principalele riscuri pentru sanatate este consumul de grasimi animale in cantitati prea mari; organismul are nevoie de grasimi in cantitati mici.

GRASIMILE SATURATE se gasesc in primul rind in carnea de vaca, porc si oaie si in diversele produse preparate din aceste feluri de carne si din grasimea lor, cum sint cirnatii, placintele cu carne, hamburgarii etc.;
excesul de grasimi saturate poate duce la boli ale arterelor coronare, la ingrasare si obezitate;

GRASIMILE NESATURATE se gasesc in carnea de peste, pui, curcan, rata, in oua, fasole, linte, seminte de floarea soarelui si in produsele care contin aceste alimente; grasimile nesaturate prezinta mai putine riscuri, dar in cantitati prea mari pot duce la ingrasare si la riscul aparitiei unor boli; Lupta dintre carnea alba si cea rosie a fost castigata de pui, deoarece detine cheia longevitatii. Mai exact, potrivit cercetatorilor consumul regulat de carne de pui reduce riscul decesului din diferite cauze: cancer, afectiuni cardiovasculare etc

In loc de carne grasa sau slanina, cumparati cantitati mici de carne slaba; consumati mai multa carne de peste de orice fel; de asemenea, ficatul este aliment foarte bun, care contine fier; mincarurile traditionale din fasole si alte leguminoase sint hranitoare; cind le gatiti folositi cit mai putine grasimi animale si evitati prajitul; de asemenea, incercati sa evitati sa puneti grasimi in supe sau ciorbe; in concluzie, cu cit mincati mai putine grasimi, cu atit mai bine pentru sanatatea dumneavoastra.

Carnea de curcan este adesea inclusa in dietele sarace in grasimi. Aceasta are putine grasimi – doar 1 gram de grasime per 30 grame portie. Beneficiile consumului de carne de curcan sunt multiple. Printre acestea se numara scaderea nivelului de colesterol rau din sange si imbunatatirea sistemului imunitar. Carnea de curcan are un continut ridicat de proteine. Acest tip de carne este o sursa buna de niacina, vitamina B6 si seleniu.

Carnea de curcan contine mai multe substante nutritive, comparativ cu carnea de pui. Prin urmare, consumul de carne de curcan imbunatateste sanatatea in diverse moduri. Iata cateva informatii nutritionale ale carnii de curcan: 100 grame carne de curcan contin aproximativ 160 grame de calorii, dintre care 72 din calorii provin din grasime o portie de carne de curcan contine, de asemenea, vitaminele B6, B12, niacina, riboflavina si acid pantotenic.

0 Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Un portal studentesc actualizat! Impartaseste cu studentii tai pe net o multime de poze, filme, informatii, cursuri si experiente inedite. Distreaza-te pe net cu toti colegii de campus sau camin. Creaza un cont si conecteaza-te in noua retea sociala. Gandit pentru studentii din Romania acest website va ofera resurse deosebite in materie de continut precum si optiuni variate in materie de socializare. Incepeti chiar acum, faceti un cont gratuit.

Politica de confidentialitate | Termeni si conditii | Student pe net © 2023 - Toate drepturile rezervate.
sau

Conectați-vă cu datele de autentificare

sau    

Ați uitat datele dvs.?

sau

Creează cont