Legendele se nasc sau sunt create? Pentru a afla răspunsul la această întrebare, Heineken® propune un experiment curajos, care face parte din cea mai recenta campanie globală, Voyage. Campania isi propune sa afle de pot face oamenii atunci cand sunt scosi din cotidian si abandonati in marele necunoscut. Imagineaza-ti!
Heineken lanseaza la nivel mondial un experiment social unic si curajos, prin care si-a propus sa testeze oamenii simpli si abilitatea acestora de a se descurca in necunoscut. Experimentul continua cu episodul “Dropped 2″, dupa ce un spaniol a fost aruncat in Alaska, un grec este parasutat in Cambodgia si trebuie sa se descurce.
Astfel un profesor de yoga si dansator din Grecia este lasat in mijlocul Cambodgiei, legat la ochi intr-o barca galbena in forma de rata. Grecul reuseste sa prinda un peste pentru cina, este intepat de tantari de 47 de ori si cere instructiuni de drum de 123 de ori. Puteti urmari aventura pe pagina de Facebook sau pe canalul de Youtube. Mai jos puteti vedea trailerul cu pricina! Nu uitati sa recomandati prietenilor pe Facebook!!!
Fiecare aventura de calatorie „Dropped” va fi adaptata la caracterul personajului sau principal – fortandu-i sa-si descopere propriile limite si sa-si depaseasca temerile. De-a lungul a patru continente ei se vor confrunta cu o multitudine de provocari – teren dur, localnici curiosi si moduri neobisnuite de transport.
Destinatia lor finala? Acasa. Vor reusi? Raspunsul se afla in fiecare aventurier – Rezultatul fiecarei intalniri Dropped este spontan, cu participanti care isi doresc sa depaseasca masuratoarea succesului. Din cate stim legendele nu sunt realizate, ci sunt Dropped.