Rezerva-ti timp pentru a sta de vorba cu familia si prietenii.

  • Invata sa comunici celorlalti cunostintele tale.
  • Vorbeste despre neintelegeri: fii constructiv.
  • Nu-ti fie teama sa pui intrebari.
  • Continua sa vorbesti.
  • Concentreaza-te asupra procesului ascultarii.
  • Raspunde , nu reactiona.
  • Controleaza-ti imaginatia si foloseste-o in mod eficient.
  • Gandeste pozitiv si adopta o atitudine pozitiva- astazi si in fiecare zi.
  • Fa-l intotdeauna pe celalalt sa se simta important.
  • Pentru a fi interesant nu trebuie decat sa fii interesat.
  • Spune-le oamenilor pe nume – suna mult mai placut.
  • Fii un bun transmitator de vesti.
  • Invata sa te vinzi pe tine insuti
  • Nu conteaza ce spui, ci cum spui.
  • Daca ai gresit, recunoaste.
  • Fii gata sa-ti ceri scuze.
  • Afla ce doresc oamenii.
  • Arata-le cum sa obtine ceea ce isi doresc.
  • Fiecare dintre noi vrea sa fie apreciat.
  • Entuziasmul este irezistibil.
  • Dezvolt-ti inteligenta emotionala.
  • Lauda da rezzultate, linguseala nu te duce nicaieri.
  • Fii doritor si capabil sa spui “NU”
  • Spune lucrurilor asa cum le gandesti.
  • Exprima-ti instructiunile cat mai limpede cu putinta.
  • Urmeaza instructiunile primite, insa nu-ti fie teama sa pui intrebari.
  • Evita politica interna la serviciu.
  • Fa cu usurinta complimente sincere.
  • Nu omori solul.
  • Daca trebuie sa critici pe cineva, asigura-te ca o faci constructiv.
  • “Asculta cu ochii.”
  • Primele impresii sunt cele mai importante.
  • Imbraca-te potrivit cu cine si ce ai vrea sa fii.
  • Tine-ti sub control propriul limbaj al trupului si expresiile faciale.
  • Scrie intotdeauna pozitiv.
  • Reciteste inaainte sa trimiti.
  • Cuvinte magice: tu, tie, al tau/a ta.
  • Trimite astazi cuiva o scrisoare de felicitare.
  • Foloseste-ti cu intelepciune mesageria vocala.
  • Arata-te entuziast si zambeste in timp ce vorbesti la telefon.
  • Suna astazi pe cineva, chiar daca nu este nevoie.
  • Raspunde intotdeauna apelurilor telefonice pe care le-ai primit.
  • Stabileste din timp obiectivele fiecarei intruniri.
  • Solicita propuneri pentru ordinea de zi.
  • Menzioneaza intotdeauna pe ordinea de zi ora de incheiere a intrunirii.
  • Nu include niciodata sectiunea “alte aspecte” pe ordinea de zi.
  • Vorbeste numai atunci cand ai ceva de spus.
  • Asigura-te ca minuta sedintei este clara si concisa.
  • O persoana care se adreseaza unei audiente trebuie sa distreze, ori sa vanda.
  • Toti vorbitorii vand ceva.
  • Un bun vorbitor in public ar trebui sa fie apreciat dupa raspunsul si reactia celor care il asculta.
  • Un agent de vanzari este o persoana ce ajuta oamenii sa se hotareasca.
  • Tehnicile folosite in vanzari si in discursul public au la baza bunul-simt
  • Pentru a fi un bun vorbitor, trebuie sa-ti intelegi teama.
  • Sursa nervozitatii poate sa fie spaima sa tracul.
  • Singurul mod de a-ti invinge teama este sa continui sa faci lucrul de care ti-e frica.
  • Adrenalina si tensiunea nervoasa sunt parti esentiale ale uniei performante inalte.
  • Cateva respiratii adanci sau un alt exercitiu cu efect silar te pot ajuta sa-ti invingi starea de tensiune.
  • Tensiunea nervoasa seamana cu stersul: este benefica atata vreme cat poate fi tinuta sub control.

 
Da ne like pe Facebook




Daca ti-a placut acest articol nu uita sa te abonezi la feedul RSS!

Tags:
0 Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Un portal studentesc actualizat! Impartaseste cu studentii tai pe net o multime de poze, filme, informatii, cursuri si experiente inedite. Distreaza-te pe net cu toti colegii de campus sau camin. Creaza un cont si conecteaza-te in noua retea sociala. Gandit pentru studentii din Romania acest website va ofera resurse deosebite in materie de continut precum si optiuni variate in materie de socializare. Incepeti chiar acum, faceti un cont gratuit. Politica de confidentialitate | Termeni si conditii | Student pe net © 2019 - Toate drepturile rezervate.

sau

Conectați-vă cu datele de autentificare

sau    

Ați uitat datele dvs.?

sau

Creează cont