Rezerva-ti timp pentru a sta de vorba cu familia si prietenii.
- Invata sa comunici celorlalti cunostintele tale.
- Vorbeste despre neintelegeri: fii constructiv.
- Nu-ti fie teama sa pui intrebari.
- Continua sa vorbesti.
- Concentreaza-te asupra procesului ascultarii.
- Raspunde , nu reactiona.
- Controleaza-ti imaginatia si foloseste-o in mod eficient.
- Gandeste pozitiv si adopta o atitudine pozitiva- astazi si in fiecare zi.
- Fa-l intotdeauna pe celalalt sa se simta important.
- Pentru a fi interesant nu trebuie decat sa fii interesat.
- Spune-le oamenilor pe nume – suna mult mai placut.
- Fii un bun transmitator de vesti.
- Invata sa te vinzi pe tine insuti
- Nu conteaza ce spui, ci cum spui.
- Daca ai gresit, recunoaste.
- Fii gata sa-ti ceri scuze.
- Afla ce doresc oamenii.
- Arata-le cum sa obtine ceea ce isi doresc.
- Fiecare dintre noi vrea sa fie apreciat.
- Entuziasmul este irezistibil.
- Dezvolt-ti inteligenta emotionala.
- Lauda da rezzultate, linguseala nu te duce nicaieri.
- Fii doritor si capabil sa spui “NU”
- Spune lucrurilor asa cum le gandesti.
- Exprima-ti instructiunile cat mai limpede cu putinta.
- Urmeaza instructiunile primite, insa nu-ti fie teama sa pui intrebari.
- Evita politica interna la serviciu.
- Fa cu usurinta complimente sincere.
- Nu omori solul.
- Daca trebuie sa critici pe cineva, asigura-te ca o faci constructiv.
- “Asculta cu ochii.”
- Primele impresii sunt cele mai importante.
- Imbraca-te potrivit cu cine si ce ai vrea sa fii.
- Tine-ti sub control propriul limbaj al trupului si expresiile faciale.
- Scrie intotdeauna pozitiv.
- Reciteste inaainte sa trimiti.
- Cuvinte magice: tu, tie, al tau/a ta.
- Trimite astazi cuiva o scrisoare de felicitare.
- Foloseste-ti cu intelepciune mesageria vocala.
- Arata-te entuziast si zambeste in timp ce vorbesti la telefon.
- Suna astazi pe cineva, chiar daca nu este nevoie.
- Raspunde intotdeauna apelurilor telefonice pe care le-ai primit.
- Stabileste din timp obiectivele fiecarei intruniri.
- Solicita propuneri pentru ordinea de zi.
- Menzioneaza intotdeauna pe ordinea de zi ora de incheiere a intrunirii.
- Nu include niciodata sectiunea “alte aspecte” pe ordinea de zi.
- Vorbeste numai atunci cand ai ceva de spus.
- Asigura-te ca minuta sedintei este clara si concisa.
- O persoana care se adreseaza unei audiente trebuie sa distreze, ori sa vanda.
- Toti vorbitorii vand ceva.
- Un bun vorbitor in public ar trebui sa fie apreciat dupa raspunsul si reactia celor care il asculta.
- Un agent de vanzari este o persoana ce ajuta oamenii sa se hotareasca.
- Tehnicile folosite in vanzari si in discursul public au la baza bunul-simt
- Pentru a fi un bun vorbitor, trebuie sa-ti intelegi teama.
- Sursa nervozitatii poate sa fie spaima sa tracul.
- Singurul mod de a-ti invinge teama este sa continui sa faci lucrul de care ti-e frica.
- Adrenalina si tensiunea nervoasa sunt parti esentiale ale uniei performante inalte.
- Cateva respiratii adanci sau un alt exercitiu cu efect silar te pot ajuta sa-ti invingi starea de tensiune.
- Tensiunea nervoasa seamana cu stersul: este benefica atata vreme cat poate fi tinuta sub control.