• Ora 6:00 – 8:00 →  Fa miscare

Faceti 20 de minute de cardio inainte de micul dejun. Cercetarile au constatat că exercitiile pe care le faci înainte de micul dejun ar putea ajuta sa arzi mai multe grasimi.

• Ora 6:55 – 8:55 →  Bea apa

Inainte de fiecare masa, bea două pahare de apa. Cercetările arată că persoanele care beau apa inainte de micul dejun au pierdut cu 5 kg mai mult decât ceilalti.

• Ora  7:00 – 9:00  → Micul dejun

Pentru a elimina foamea puternica pe tot parcursul zilei , consuma la micul dejun un amestec de carbohidrati si proteine complexe, cum ar fi oua si paine prajita de cereale integrale, la o oră de la trezire.

Cum sa slabesti natural si sa te mentii in forma usor: program zilnic de dieta

• Ora  10:00 – 11:00 → Prima gustare

La aceasta ora trebuie sa mancati ceva usor, bogat în carbohidrati si proteine, deci  o gustare cum ar fi afinele şi iaurtul degresat.

• Ora 12:00 – 13:00 →  Masa de prânz

Galanina, un  hormon al foamei care te face sa vrei mancare grasa, isi creste nivelul in organism pe la prânz. Deci trebuie sa consumati mancare bogata in carbohidrati si proteine cum ar fi de carnea de pui, supa de legume sau de fasole neagra, chili.

• Ora 14:00- 15:00  → Dormi putin

In loc sa rontai dulciuri , găseste un loc linistit si dormi putin. ( Sugestie: masina ta este un loc perfect de somn) trebuie doar sa-ti setezi alarma pentru 15 – 20 de minute si acest somn va energiza corpul si mintea, fără a afecta capacitatea de a dormi noaptea.

• Ora 15:30   → Ultima sansa pentru cofeina

Aveti nevoie de un impuls? Aceasta este ultima ta sansa de a bea o ceaşcă de cafea. Consumul de cafea după 16 deranjează ritmul circadian şi va poate afecta somnul noaptea.

• Ora 16:00 – 20:00  → Fa sport

La ora asta este bine sa faci exercitii, pentru ca, studiile au demonstrat ca anume in aceasta perioada a zilei se dezvolta mai bine masa musculara.

• Ora 17:00 – 19:00   → Timpul pentru cina

Pentru a vă asigura că nu va treziti de foame în mijlocul nopţii, adaugati la masa o portie de grasimi sanatoase, cum ar fi semintele de in sau ulei de peşte. Dacă obisnuiti sa consumati vin, acum este momentul sa va turnati un pahar . Consumat mai târziu va poate afecta somnul, trezindu-vă frecvent in timpul noptii.

• Ora 21:00 – 21:30  → O gustare inainte de somn

Bucuraţi-vă de o gustare pe bază de carbohidrati inainte de culcare, cum ar fi o portie de iaurt cu nivel scazut de grasimi.

• Ora 21:00 – 22:30  →  Opreste aparatele electronice

Este momentul sa va departati de dispozitive digitale, inclusiv TV. Acestea emit un spectru de lumină albastră, care e chiar mai perturbatoare pentru somn decât becurile obişnuite. Fa ceva calmant – citeste, fa o baie – cu lumina slabă.

• Ora 21:30 – 23:00  →  Du-te la culcare

Incercati sa mergeti la culcare la aceeaşi oră în fiecare noapte şi să va treziti la aceeasi ora în fiecare dimineaţă, chiar si in weekend. Avand un program regulat de somn-trezire, creste calitatea somnului, astfel dimineata va veti simti mult mai bine , plini de energie si pregatiti pentru o noua zi.


 
Da ne like pe Facebook




Daca ti-a placut acest articol nu uita sa te abonezi la feedul RSS!

Tags:
0 Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Un portal studentesc actualizat! Impartaseste cu studentii tai pe net o multime de poze, filme, informatii, cursuri si experiente inedite. Distreaza-te pe net cu toti colegii de campus sau camin. Creaza un cont si conecteaza-te in noua retea sociala. Gandit pentru studentii din Romania acest website va ofera resurse deosebite in materie de continut precum si optiuni variate in materie de socializare. Incepeti chiar acum, faceti un cont gratuit.

Politica de confidentialitate | Termeni si conditii | Student pe net © 2019 - Toate drepturile rezervate.

sau

Conectați-vă cu datele de autentificare

sau    

Ați uitat datele dvs.?

sau

Creează cont