1. Renunta la mentalitatea de dieta! Daca te gandesti ca “esti la dieta”, vei da de necaz! De ce? Pentru ca, imediat ce vei face ceva impotriva “dietei”, vei cade de-a binelea, adica la modul “dezastruos”. Nu te lasa prada aceste nenorociri! Daca ai gustat din cozonacul de Paste nu inseamna ca ai “pacatuit definitiv” si nici ca “daca tot am facut-o lata, pot sa mananc toata bucata, si asa nu mai conteaza”.

2. Nu sari peste mese! O strategie frecventa, de sarbatori, este sa sari peste micul dejun, si chiar peste pranz, deoarece stii ca va urma o cina copioasa… Strategia aceasca are mari efecte negative, deoarece te ve aseza la “masa de pomina” cu un stomac gol si o foame cumplita, si ghici care va fi rezultatul???

3. Nu flamanzi, niciodata! Stii bine de care alimente trebuie sa te feresti… Ei bine, este mult mai greu sa te feresti de acestea pe stomacul gol! Un pahar de suc de rosii, un morcov, niste biscuiti integrali, o felie de branza sau de carne slaba te vor ajuta sa iti mentii apetitul in limite controlabile. Incearca oricare dintre aceste variante cu o ora inainte de marea masa si vei vedea cum iti mentii vointa constanta (si talia subtire)!

4. Foloseste numai farfurii mici! O farfurie plina cu salata iti va da impresia de multa mancare si, psihologic, te va satisface in aceeasi maniera. Chiar daca vei dori sa o mai umpli o data, procesul de a te alimenta va fi incetinit, permitand senzatiei de satietate sa se instaleze.

5. Pregateste de acasa gustari pentru o iesire la cumparaturi! Plimbarile istovitoare prin mall au o singura concluzie (in afara de gaura din buget), si anume o vizita la fast-food! Daca te vei duce insa pregatita cu gustari crocante si sanatoase (cateva bastonase de telina si morcovi, felii de mar, chiar si nuci sau fructe uscate) vei reusi sa te tii departe de acest pericol.

6. Inlocuieste dulcele cu ceva picant! Pofta de dulce se evapora, de cele mai multe ori, daca gusti ceva picant sau o muratura. Nu e neaparat o greseala sa mananci ceva dulce, din cand in cand, dar, daca poftele te napadesc prea des, nu uita acest truc!

7. Asigura-te ca nu e vorba de sete! De multe ori, atunci cand simtim nevoia sa mancam, nu este vorba de foame, ci de deshidratarea corpului. Asa ca, bea tone de apa! O feliuta de lamaie sau portocala vor aromatiza apa si iti vor taia pofta de mancare. Bauturile racoritoare fara calorii au acelasi efect, desi sunt mai putin sanatoase.


 
Da ne like pe Facebook




Daca ti-a placut acest articol nu uita sa te abonezi la feedul RSS!

Tags:

Un portal studentesc actualizat! Impartaseste cu studentii tai pe net o multime de poze, filme, informatii, cursuri si experiente inedite. Distreaza-te pe net cu toti colegii de campus sau camin. Creaza un cont si conecteaza-te in noua retea sociala. Gandit pentru studentii din Romania acest website va ofera resurse deosebite in materie de continut precum si optiuni variate in materie de socializare. Incepeti chiar acum, faceti un cont gratuit.

Student pe net © 2018 - Toate drepturile rezervate.

sau

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

sau

Create Account